Mode & Styling/Influencer worden

Influencer worden

Wil jij graag influencer worden? En jouw gevoel voor fashion aan de hele wereld laten zien? Word een uithangbord voor tal van modemerken en zet jezelf op de kaart. Schrijf je hier in voor een opleiding tot influencer.

expertise als influencer

netwerkmogelijkheden

beheersing van social media

brand partnerships

persoonlijke begeleiding

onderdompeling in trends

doelgerichte contentstrategie

authentiek merkimago

impactvolle storytelling

succesvolle samenwerkingen

les van mediaexperts

allCoursesWithinSubtheme Influencer worden

Word nu influencer

Fashionfotografie

Fashionfotografie, cpProfessionWithFuture

Volg een praktijkgerichte opleiding Fashionfotografie in jouw buurt.

availableVia

beSureOfYourFuture

De mode-industrie is een boeiende sector vol jobmogelijkheden. Er wordt verwacht dat het aantal jobs in de modewereld met zo’n 3 procent zal toenemen de volgende tien jaar. Maar je kan natuurlijk ook gewoon zelfstandig aan de slag en zo je eigen mode-imperium uitbouwen of als consulent starten. Daarnaast worden sociale media iedere dag belangrijker. Om jezelf op de kaart te zetten, maar ook voor bedrijven die een deel van de markt willen veroveren. Influencers helpen daarbij. Als influencer ben jij het uithangbord voor een merk. Jouw diploma doet je kansen op de arbeidsmarkt exponentieel stijgen. Je toont dat jij over diepgaande kennis beschikt en elke techniek in de vingers hebt. Neem die springplank naar je toekomst en schrijf je nu in.

Als beginnend merk hadden we mensen nodig die reclame voor ons konden maken. Twee oud-studenten van jullie school hebben ons daar super goed bij geholpen. Ze trokken prachtige foto’s met onze kleren en zorgden ervoor dat we meteen heel wat volgers en verkoop konden scoren. - employerSpeaks

Word nu influencer

trendsCapitalized

Fashion is constant aan trends onderhevig. De mode-industrie is een reflectie van wat er in de rest van de wereld en cultuur heerst. Als je in de mode-industrie aan de slag wil of je eigen label wil starten, moet je dus op de hoogte zijn van wat er leeft. Wat haute-couture is en wat street culture inhoudt. Maar ook als influencer in de industrie moet je voeling hebben met wat leeft. Meer nog: je moet trends durven starten.

Influencer worden, hundredPercentOfTheTime

We kopen onze kleren op een volledig nieuwe manier. We passen minder en vinden steeds moeilijker onze weg naar een fysieke winkel. Tegenwoordig ben je als merk best online aanwezig, waar je met influencers en hippe foto’s de uniekheid van jouw merk toont. Online shoppen zorgt er bovendien voor dat we steeds rapper kiezen welke kleren in ons mandje terechtkomen, onze beslissingen worden in een fractie van een seconde genomen.

Ik schreef altijd al super graag en had ook een echt gevoel voor mode, dankzij mijn opleiding fashionblogger kon ik de twee combineren. Nu werk ik met tal van merken samen, doe ik wat ik graag doe en verdien ik er nog iets mee ook. - exStudentSpeaking

Thomas Verlinden

Opleidingsadviseur

Deze opleidingen zijn perfect voor iemand die modebewust is en graag de wereld rondom zich ook als modebewust ziet. Je leert alles om zelf online als merk aan de slag te gaan. De docenten hebben jaren aan ervaring en zijn opgeleid om praktijkgericht hun kennis aan jou over te brengen.

niceToKnowHeader

• 70 procent van tieners vertrouwt influencers meer dan klassieke bv’s.
  • De eerste officiële fashion week werd al in 1943 gehouden in New York City.
  • Staat er een onderhandeling op je agenda? Dan draag je best rood. Volgens onderzoek versterkt dat je positie in de onderhandelingen.
  • In het Frans slaat lingerie op zowel mannen- als vrouwenondergoed.
  • De rok is een van de oudste kledingstukken. Tot halverwege de 17e eeuw droegen zowel mannen als vrouwen het.
  • Vroeger mocht in China niemand geel dragen, behalve de keizer.
  • Het populairste kledingstuk is een T-shirt. Daarvan worden er jaarlijk ongeveer 2 miljard verkocht.