Studente Andrea over haar cursus fotografie: 'Super!'

26/02/2020 Thomas Verlinden

Regelmatig delen onze studenten hun ervaringen met hun thuisstudie en docent op onze website. Deze keer laten we studente Andrea Thoelen uit Jabbeke aan het woord. Zij volgde de cursus Digitale Fotografie onder begeleiding van docent Frank Roels.

Andrea vertelt: “Ik ben begonnen met de opleiding fotografie omdat ik graag meer uit mijn fototoestel wilde halen dan het standaard kiekje. Ik startte met het idee om betere foto’s maken, maar intussen is het meer dan dat: de passie om mooie foto’s te maken is bij mij meer dan ooit aangewakkerd! Het is uitgegroeid tot een boeiende hobby, en ook het instuderen van de cursus zelf was voor mij heel erg aangenaam. Bovendien ben je nooit te oud om te leren en ik wil dan ook het onderste uit de kan halen!”

Andrea koos voor een thuisstudie, zodat ze een cursus met begeleiding van een docent kon volgen op eigen tempo, zonder dat haar werkschema in het gedrang kwam. “Doordat ik niet gebonden was aan vaste uren en van thuis uit kon studeren en oefenen, kon ik deze opleiding perfect tot een goed einde brengen. Dit was me nooit gelukt met een avondstudie. Ik werk namelijk bij een animatiebureau en dat betekent dat ik wisselende uren heb. Het systeem van afstandsonderwijs was voor mij dus de perfecte oplossing! Ik heb op mijn eigen ritme gestudeerd én heb intussen mijn diploma behaald. Het was dus zeker de moeite waard!”

Naast de cursus zelf, was Andrea ook erg te spreken over haar docent Frank. “Mijn docent heeft me altijd bijgestaan met goede raad als ik vragen had over de leerstof, waardoor mijn fotografie echt tot een hoger niveau is gestegen. Ik kreeg steeds een goede en eerlijke beoordeling van de taken die ik hem doorstuurde. De begeleiding was in één woord ‘super’! Ik heb dan ook enorm veel bijgeleerd van Frank en kan het alleen maar aanraden aan toekomstige studenten: bij het CVA kan je op een eerlijke en rustige manier de cursus volgen die jouw voorkeur geniet en daarbovenop krijg je nog een diploma. Fantastisch toch?”

Ben jij net als Andrea ook op zoek naar een leuke hobby of wil je je professionele carrière graag een nieuwe wending geven? Bekijk dan even ons uitgebreide opleidingsaanbod van meer dan 350 opleidingen en je vindt zeker een opleiding die perfect bij jou past!

• Je camera perfect instellen om dat ene effect te pakken te krijgen
  • Als professioneel fotograaf duizenden looks uit je mouw schudden
  • Je onderwerp en omgeving tot in de details op elkaar afstemmen om de gewenste sfeer te creëren

Digitale Fotografie Allround, aProfession

cpLiPracticalInfo

• Diploma
  • courseTypeH
  • 9-12 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpAllroundCourse
  • €1250

cContent

• Module: Digitale Fotografie
  • Module: Portretfotografie
  • Module: Huwelijksfotografie
  • Module: Landschapsfotografie
  • Module: Photoshop

blogAvailable

relatedBlogs

Succesverhaal: interview met oud-student Medisch Secretariaat Lydia Renard

Volg het voordeligste pad naar jouw droomcarrière

Schrijf met jouw talent een succesverhaal

previousLabel

Draag jij de juiste beha?

nextLabel

Mode verandert. Stijl is voor het leven!

relatedCourses

Digitale Fotografie Allround

studyCategories

Fotografie & Media