Wat doen we?

Als gerenommeerde onderwijsinstelling wil de Modeschool al haar cursisten op een snelle en praktische manier klaarstomen voor hun professionele modecarrière. Dat gebeurt via onze praktijkgerichte opleidingen. Met 99% van de diploma's die je bij ons behaalt, ben je onmiddellijk inzetbaar op de arbeidsmarkt. Omdat we de focus leggen op efficiëntie, bieden we verschillende opleidingsmethoden aan. Concreet heb je de keuze uit: groepslessenenvirtual classes, of thuisstudiesgeorganiseerd door het Centrum voor Afstandsonderwijs. Zo maak je de keuze die het best bij je past!

Groepslessen

Liever samen in de klas dan alleen thuis? Dan zijn onze modelessenin groep helemaal iets voor jou! Kiezen voor onze groepslessen is kiezen voor een unieke leeromgeving met leuke klasgenoten en gemotiveerde docenten.

Onze school organiseert groepslesssen in bijna 20 verschillende steden, verspreid over Vlaanderen en Brussel. Schrijf je snel in, want wie weet organiseren we jouw favoriete modeopleiding wel bij jou om de hoek!

Virtual classes

Zin in een klassikale opleiding zonder je te moeten verplaatsen? Dan zijn onze virtual classes iets voor jou! Met de Virtuele Campus Zoom geven speciaal opgeleide docenten je vanop afstand les. De gratis app is makkelijk te installeren op je PC, tablet of mobiele telefoon. Je volgt les door je in te loggen via je studentenprofiel. Op de Virtuele Campus Zoom communiceer je met je docent en je medestudenten. De lessen zijn dus zéér interactief! Iets voor jou? Schrijf je dan snel in!

Thuisstudies

In tegenstelling tot onze groepslessen en virtual classes, worden onze thuisstudies aangeboden door het Centrum Voor Afstandsonderwijs.

Inhoudelijk zijn onze groepslessen en de thuisstudies vrijwel identiek. Ook de diploma’s van de thuisstudies en de groepslessen hebben dezelfde waarde. Het grote verschil? Thuisstudies bieden jou het maximum aan flexibiliteit en comfort. Je studeert waar en wanneer je maar wil, helemaal op je eigen tempo en op je eigen manier, met ruimte voor je werk, je gezin en je hobby’s. Klinkt goed? Schrijf je nu in voor een thuisstudie!