Redenen om voor ons te kiezen

Om jouw professionele groei maximaal te ondersteunen, biedt de Modeschooleen brede keuze aankwaliteitsvolle en praktijkgerichte modecursussenaan. Kiezen voor een opleiding aan onze school, is kiezen voor kwaliteit aan de beste prijs. Onze erkenningen en financiële voordelen spreken voor zich.

Erkende kwaliteit

Bij de Modeschool zetten we alles op alles om kwalitatief op topniveau te presteren. Onze inspanningen zijn meermaals bekroond door verschillende instanties.

Financiële Voordelen

Naast unieke kortingen reken je aan onze school ook permanent op vaste promoties. Zo bieden wij -10% of zelfs -20% vroegboekkorting op al onze cursussen. Wanneer je je aan de andere kant last minute inschrijft voor een modeopleiding, maak je ook kans op -15% korting. Daarnaast geniet je met opleidingscheques en loopbaanbegeleiding van een aantrekkelijke prijsvermindering en hebben werkzoekenden altijd de mogelijkheid om een korting aan te vragen van € 50!

fCompareCourses

fCompareMax3Courses