Onze locaties

De Modeschool, onderdeel van het Centrum Voor Avondonderwijs, zet zowel in op kwaliteitsvolle en praktijkgerichte opleidingen, als ook op bereikbaarheid en efficiëntie. Met die twee kernbegrippen in het achterhoofd, hebben we onze campussen en secretariaten strategisch verspreid over Vlaanderen en Brussel. Zo assisteren we alle cursisten moeiteloos bij hun opleidingstraject. Kom jij graag eens een kijkje nemen?

Onze campussen

Van omgevormde villa's tot gerenoveerde herenhuizen... Wij organiseren onze opleidingen in tal van verschillende steden: Antwerpen, Hasselt, Gentbrugge, Gent, Brugge, Brussel, Aalst, Leuven, Turnhout, Kortrijk, Roeselare, Oordegem, Diest, Sint-Niklaas, Genk, Mechelen, Edegem, Westerlo en Wetteren.

Onze groepslessen volg je ook van thuis uit via de Virtuele Campus Zoom. In dat geval krijg je vanop afstand les van een van onze docenten. Onze virtual classes zijn zéér interactief. Zo heb je altijd de mogelijkheid om te communiceren met je medestudenten en de docent!

Onze secretariaten

Onze secretariaten bevinden zich in Hasselt, Antwerpen, Gent en Brussel. Je vindt hier informatie over opleidingen, het inkijken van cursussen, het afleggen van examens voorthuisstudies, een gesprek met onze opleidingsconsulenten... Daarbovenop worden deze locaties gebruikt als campussen en mag iedereen er les komen volgen!

Wij zorgen ervoor dat er altijd een secretariaat dicht bij jou in de buurt is. Bovendien zijn ze allemaal makkelijk bereikbaar met de auto of met het openbaar vervoer. Hulp nodig? Wij ontvangen jou graag!