teacherLabel

Sarah Miny

4.7/5

Docente Sarah Miny volgde ooit zelf de opleiding Kleur- en stijlconsulente aan De Schoonheidsschool. Voor haar betekende deze opleiding het startschot van een bloeiende carrière. “Zelf ben ik het ideale bewijs dat De Schoonheidsschool waardevolle cursussen aanbiedt”, meent ze. “Na het volgen van enkele cursussen ging ik in bijberoep aan de slag als kleur- en stijlconsulent. Nu heb ik een bloeiende praktijk, ben ik auteur van vijf lifestyle- en moedeboeken én ben ik docent aan De Schoonheidsschool.”

De eigenares van Saar Styling en tevens auteur van Haar en sjaals in de knoop en Kleur in je kast, geeft je de beste tips in de opleiding Allround Kleur-, Stijl- en imagoconsulente.

Sarah Miny givesCourses

Personal Shopper

Volg de opleiding Personal Shopper en word een krak in je vak als shopadviseur.

Imagoconsulent

Een ervaren docent doet je kennismaken met alle aspecten van stijl en imago.

Kleurenconsulent gevorderden

Schrijf je in voor de opleiding Kleurenanalyse en start meteen als Kleurencoach.

Kleurenconsulent Basis

Volg de opleiding Kleurenconsulent Basis en word een krak in je vak als modeadviseur.

Kleurenconsulent Mannen

Volg de cursus Kleurenconsulent Mannen en ervaar onze leerzame praktijklessen.

Kleurenconsulent Subseizoenen

Al enige kennis van kleuranalyse? Breid je kennis uit en geef het beste kleuradvies.

fCompareCourses

fCompareMax3Courses