Make-up Event & Party, laat iedere klant schitteren

Wij zijn het land van de festivals. Dit is dus the place to be voor elke make-up artist die zichzelf graag wil uitdagen en aan de slag wil gaan op festivals en andere schitterende events. Wij maken jou helemaal klaar voor jouw prachtige avontuur! Glitterende highlighter, donkere smokey eyes, lange valse wimpers,... Na deze praktijkgerichte cursus Make-up Event & Party weet jij er alles over.

In deze dynamische virtuele lessen verdiep je je in make-up voor speciale gelegenheden. Iedereen die zoekt naar de perfecte look voor een festival, verjaardagsfeestje, business party, bruiloft of nachtje uit, is bij jou op de perfecte plaats. Schrijf je snel in en maak jouw klanten klaar voor een fantastisch evenement vol glamour en stijl!

Makeup is not a mask that covers up your beauty; it's a weapon that helps you express who you are from the inside.

Michelle Phan
cpWouldYou
  • Make-uplessen krijgen van een expert, waar je maar wilt
  • De perfecte smokey eye leren creëren
  • Weten welke make-uplook perfect past bij je klant en het evenement
  • Je aanbod als zelfstandige visagist uitbreiden om meer klanten te lokken naar je salon
Make-up Event & Party
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 5 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €230€172.50

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Make-up Event & Party
Make-up Event & Party avondschool
cpCourseContent
  • Kleurrijke festivallooks
  • Color correcting make-up, concealer, foundation
  • Contour en highlighter
  • Smokey eye make-up
  • Glitter looks
  • Valse wimpers aanbrengen
  • Callsheets begrijpen
Volwassenenonderwijs Make-up Event & Party
  • Jij zorgt voor de make-up van artiesten én de party looks van de festivalgangers.
  • Jij creërt de meest extravagante make-uplooks.
  • Jij leert alle tips&tricks voor het creëren van festival-waardige looks.
Make-up Event & Party volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig make-upartiest in hoofd- of bijberoep
  • Medewerker in een beautystudio of schoonheidssalon
  • Eventplanner met expertise in beauty en make-up

cpStartingDatesGroupCourse Make-up Event & Party

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding Make-up Event & Party bestaat uit 5 leerrijke lessen. Elke les duurt 3 uur. Je hebt elke week op dezelfde dag les. In het overzicht met de startdata vind je per lessenreeks alle lesdagen terug. Handig!

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor deze intensieve make-upopleiding bedraagt 230.00 euro. Hiervoor krijg je lesmateriaal op maat én persoonlijke coaching door een echte make-upgoeroe die jou alle geheimen achter feestmake-up verklapt.

Make-up Event & Party
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €230€172.50

cpStartNewCarreer Make-up Event & Party. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Make-up Event & Party

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1
cpVirtualUSP2
cpVirtualUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundGroupModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Make-Up Artist

• Diploma
  • cpGroupCourseType
  • €808.80 insteadOfAbbr €1011
cpMoreInfoButton

cpProgram Make-Up Artist

Elke vrouw weet: make-up matters! Mooi aangebrachte make-up maakt dan ook het verschil tussen een onopvallende verschijning en een adembenemende uitstraling. Sexy, stijlvol of subtiel? De mogelijkheden zijn eindeloos. Zin om alle mogelijkheden te ontdekken, voor elke gelegenheid en voor elke gezichtsvorm? Dan zit je hier helemaal goed!

In deze allesomvattende make-upopleiding leer jij eerst de belangrijkste basistechnieken aan: van foundation en eyeliner tot oogschaduw. Daarna ontdek je hoe je bruiden wedding-proof maakt, modellen een typische catwalklook bezorgt en tv-sterren van het scherm laat spatten. Alles komt aan bod. Zo groei jij in één opleiding uit van beginner tot volwaardig visagist!

cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig make-upartiest in hoofd- of bijberoep
  • Medewerker in een beautystudio of schoonheidssalon
  • Visagist voor televisie, events, magazines, modeshows, fashionshoots, filmsets,…